درمان که می تواند کمک کلیه بیمار شکست اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان که می تواند کمک کلیه بیمار شکست اجتناب از دیالیز

آیا درمانی که می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از وجود دارد؟ در گذشته، هیچ درمان خوبی برای بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیه وجود دارد، تنها چیزی که آنها می توانند انجام دهند این است که مدیریت زمان مصرف دیالیز به تاخیر بیاندازد. اما با رفتن بار، مردم برخی از درمان های منحصر به فرد است که می تواند به نارسایی کلیه دیالیز اجتناب از بیمار از طریق بهبود عملکرد پایین کلیه به تدریج کمک به پیدا کرده اند.
درمان که می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از؟
بالا هفت TCM درمان یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس طب چینی، با یکدیگر کسانی که درمان انجام دهد می تواند بیمار که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند اجتناب از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه خود را کمک به همکاری کرده است. هفت درمان داغ فشرده سازی درمانی، حمام درمانی کامل، Moxibustion درمانی، پزشکی درمان خوراکی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان. برای هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود آن، بنابراین در طول پزشکان درمان خواهد تیمارهای مختلف بیمار با توجه به نیاز ترتیب.
چگونه می توان بالا هفت TCM درمان کمک کلیه بیمار دیالیز نارسایی جلوگیری از؟
شما می دانید، برای بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی کلیه آنها بسیار آسیب دیده است، و بسیاری از بافت کلیه ها آسیب دیده نکروز به طوری که آنها را می توان با به درستی و درمان به موقع تعمیر.
کسانی که مواد تشکیل دهنده فعال در درمان می تواند منجر به ضایعات کلیه در نتیجه رسیدن به افزایش اثر درمانی. با از بین بردن آن سموم و مایع از بدن، آن درمان می تواند کلیه را از تخریب بیشتر محافظت می کند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان TCM و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: